0 комментариев

Адам денсаулығының айнасы -теріде. Әсіресе өтпелі кезеңде жастардың бет терісі безеуленіп, түрлі ауруларға шалдығады. KYN.KZ тілішісі назарларыңызға бет терісін жақсарту кезде тұтынылатын тағамдар тізімін ұсынады.

Терінің күйін нашарлататын 10 фактор Бетіндегі безеу, безеу және жасарған дақтардың пайда болуы дененің бір нәрсеге «қанағаттанбайтынын» білдіреді, проблемалардың негізгі себептерін қарастырыңыз: 1. Қоректік заттары жоқ диета (қатаң диеталармен тәжірибе жасайтын әйелдер терінің жағдайының нашарлауына, шаштың түсуіне тап болады).

2. Ұйқының болмауы.

3. Алкогольді шамадан тыс тұтыну, темекі шегу (терінің тез қартаюына ықпал етеді, қатерлі ісік ауруының жиі кездесетін себебі).

4. Оттегінің жетіспеушілігі (желдетуі нашар бөлмелерде жүйелі болу нәтижесінде пайда болады).

5. Сұйықтықты жеткіліксіз қабылдау (ересек адам күніне 2,5 литрден 3 литрге дейін су ішуі керек). 6. Стресске ұшырау. 7. Иммунитет тапшылығы (нәтижесінде вирустық және жұқпалы ауруларға бейімділік). 8. Компьютерде жұмыс істеу (ғалымдар компьютерде ұзақ уақыт тұрғанда адамды әжімдердің ерте пайда болуына әкелетін мойын мен бастың белгілі бір позасын қабылдауға мәжбүрлейтіні дәлелдеді).

9. Бет күтімі ережелерін сақтамау. 10. Қолайсыз экологиялық жағдайдың себебі болып табылатын ауыр өнеркәсіп кәсіпорындары жұмыс істейтін қалаларда тұру. Теңгерімді тамақтану Дұрыс емес тамақтану, ауыр майлы тағамдарды теріс пайдалану терінің күйіне бірден әсер етеді. Кофе мен қара шайдың жиі қабылдануы, бояғыштары бар газдалған сусындар зиянды әсер етеді. Теріңіздің гүлденуі үшін 40-қа, егер 25-ке, 30-ға қарамасаңыз, сізге қажет: балықты қосыңыз (диетада жақсы бумен пісірілген) – бұл өнім теріні қанықтыратын және ылғалдандыратын ферменттерге бай; әр түрлі көкөністерге бай А дәруменіне сау көрініс береді (шикізат түрінде ең жоғары концентрация);

қайнатылған ет (ақуыз жеткізуші) жеңіз, әсіресе майлы шошқа етіне қатысты, егер дұрыс пісірілген болса, қайнатылған тағамның керемет дәмді болатындығын ұмытпау керек! Осылайша, теріні қалпына келтіру процестерін жақсартуға болады; жүгеріде, бөдене жұмыртқасында және жаңғақтарда кездесетін Е дәрумені теріге жақсы; сүт, цитрус жемістері, қарбыз және қауын түсті жақсартуға көмектеседі; сау әдемі тері табулары үшін – майонез, шұжық, маргарин, крекер, чипсы, дүкен тұздығы. Ыңғайлы тағамдар мен жылдам тағамдар туралы ұмытыңыз. Қара шай мен кофенің алмастырғышын табыңыз, шырындар мен минералды суды жақсы көріңіз.

Оның тәттілендіргіштер мен бояғыштар болмауы маңызды. Тұз бен қант қабылдауды азайтуға тырысыңыз. Қайнатпасы бар тәтті шай үшін қара шоколады бар сүттенбеген шайды таңдаңыз. Нәтижесінде бір құрал екі мақсатқа қол жеткізе алады – беттің терісінің күйін жақсарту және фигураны ретке келтіру.

1. «ДҰРЫС» ТӘТТІ ТАҢДАҢЫЗ Егер сіздің теріңізде проблемалар болса, онда бірінші кезекте тәттілерді пайдалану керек: шоколад, печенье, торттар және басқа да кондитерлік шедеврлер. Адамның алдында олар не үшін кінәлі? Кәмпиттер хош иістендіргіштер мен консерванттардан басқа, тез немесе оңай сіңетін көмірсулардан тұрады, демек, тамақтан кейін қаныңыздағы қант деңгейі күрт көтеріліп, гормон инсулин деңгейінің көтерілуіне әкеледі.

Мұндай секіру жасушалық деңгейде қабыну процестерін белсендіруге ықпал етеді, сонымен қатар денені әртүрлі инфекцияларға бейім етеді. Демек, барлық дәстүрлі кәмпиттер «қабынуға қарсы тамақ» болып табылады және безеулерге, қара дақтарға және т.б. Енді жемістер мен жидектер сіздің диетаңызда таныс тәттілердің орнын алсын. Бірақ мұнда модерация қажет, өйткені жемістер мен жидектерде тез көмірсулар бар (бірақ оларда химия жоқ).

2. МАЙЛЫ ТАҒАМНАН БАС ТАРТЫҢЫЗ Сіз жейтін тамақтың ағзасынан алынған артық май тек қосымша фунт түрінде жиналып қана қоймайды, сонымен қатар майды көбейтудің арқасында майлы теріні көбейтуге көмектеседі. Нәтижесінде тері тері арқылы газ алмасуды жүзеге асырады («дем алады»), сонымен қатар улы және зиянды заттарды алып тастайды, бітеліп, бактериялар оларда көбейеді. Бұл безеудің пайда болуына әкеледі.

Сіз жеуге дайындалған етдің майсыз екеніне көз жеткізіңіз. Диетаңызға теңіз өнімдерін қосыңыз. Ысталған шұжықтарды, майлы сүт өнімдерін, оның ішінде ірімшіктерді пайдаланудан бас тартыңыз. Майларды жоюға арналған ұсыныстар көбінесе максималды жеңілдету үшін жасалады – денеңіздің негізгі детоксикациялық негізі болып табылатын дене, онда көптеген биохимиялық және метаболикалық процестер бар, оның ішінде гормондармен байланысты.

3. ДИЕТАДАН АНЫҚ ЗИЯНДЫ БОЛДЫРЫҢЫЗ Фастфуд, чипсы, жеңіл тағамдар, крекер және крекерді асыра пайдаланбаңыз. Бұл тағамдардың құрамында тұз, дәмдеуіштер, хош иістер мен майлар көп. Бұл ингредиенттер ішек пен май бездерінің жұмысына кедергі келтіреді және бұзады. Дәмдеуіштер мен дәмдеуіштерге (желкек, тұздық, майонез, бұрыш, қыша) абай болыңыз. Сарымсақ, пияз және редис сияқты эфир майларына бай тағамдарды жиі және көп мөлшерде тұтыну бет терісінің күйіне теріс әсер етуі мүмкін.

Жасыл көкөністер мен көктерге назар аударыңыз – олар мырышқа бай, ол май бездерін реттейді, талшықтардың көп болуына байланысты ішектің қалыпты жұмысын қамтамасыз етеді. Сіздің диетаңызда қажетті дәрумендер болуы керек (әсіресе А дәрумені, В тобының витаминдері, С, Е витаминдері), минералдар (мырыш, темір), сонымен қатар полиқанықпаған май қышқылдары (омега-3 және омега-6). Мультивитаминді препараттарды қолдану курсы.

4. СУСЫНДАРҒА ТАҢДАМАЛЫ БОЛЫҢЫЗ Сау және әдемі теріге апаратын жолдағы ең жақсы көмекшіңіз – таза, газдалмаған ауыз су. Күніне кемінде 1,5-2 литр сұйықтық ішіңіз (басқа сусындарды қосуға болады, бірақ бұл дозаның көп бөлігі су болуы керек). Егер бұл сізге әдеттен тыс болса, қасыңызда бір бөтелке су құйыңыз да, күні бойы кішкене бөліктерде ішіңіз – қалағаныңызша. Түрлі газдалған және газдалмаған сусындардан сақ болыңыз. Олардың көпшілігінде қант мөлшері жоғары, құрамына қосымша химиялық заттардың тізімін көруге болады (бояғыштар, консерванттар, дәмдік күшейткіштер, тұрақтандырғыштар).

Осылайша, бұл «шөлді қандырғыштар» сіздерге екі есе соққы береді – асқазан-ішек шырышты қабатына теріс әсер етеді, сонымен қатар терінің бөртпелерін, аллергиялық реакциялар мен безеулердің дамуына әкеледі, бұл ағзаның қажетсіз «химиялық жүктемелерден» құтылу әрекеті ғана емес. ». Алкогольді ішімдіктерге келетін болсақ, модерация ережесі сапаға қатысты. Жақсы шараптың бір стақан ағзаға, оның ішінде ас қорытуға пайдалы әсерін тигізеді, және ондағы заттар – бұл жасушалардың қартаю процесін бәсеңдететін табиғи антиоксиданттар.

Алкогольді теріс пайдалану, қан тамырлары, демек, қанмен қамтамасыз ету ең алдымен зардап шегеді. Теріде ерекшелік жоқ: кеңейтілген тамырлар мен капиллярлар қабыну реакциясының дамуына ықпал етеді. Сүт өнімдерінің ішінде оның диеталық өкілдеріне артықшылық берген дұрыс: айран, тірі йогурттар. Олар метаболикалық процестерді жақсартады және ішек флорасын қалыпқа келтіреді.

5. ДИЕТАҢЫЗДЫ БАҚЫЛАҢЫЗ Қазіргі өмірдің жылдам қарқыны өз ережелерін талап етеді. Көптеген адамдар таңертеңгілік тамақтанудың жоқтығын байқамайды, жұмыс күнінде тамақты әдеттегі тағамдармен алмастырады, көбінесе кешкі ас ішеді, кейде тек ұйқы алдында. Проблемалық тері мұндай немқұрайдылыққа жол бермейді. Сіздің ағзаңыз негізгі үш тамақтанумен жүйелі тамақтануды қажет етеді, олардың соңғысы ұйқыға дейін 3-4 сағаттан кешіктірілмейді. Қажет болса – жеңіл тағамдар.

Есіңізде болсын, бұл толықтай бас тартуға шақыру емес, жейтін тамақтың сапасы мен мөлшерін толық бақылау. Әрине, темекі шегуден бас тарту керек, диета мен ұйқыны қалыпқа келтіру керек. Бұл тек бүкіл дененің пайдасы үшін болады және сіздің денсаулығыңызға ұзақ мерзімді үлес болады. Бірақ сіз дұрыс тамақтануды бастасаңыз және күнделікті өміріңізді қалпына келтірсеңіз де, тез нәтиже күтпеңіз. Сіздің денеңізде бір күннен артық жиналған зиянды заттар, ағзаны тазарту үшін уақыт қажет.

Сонымен қатар, тамақтануға енгізілген өзгерістерден кейін алғашқы уақытта теріде қабыну процесінің күшеюі байқалуы мүмкін. Бұл организмнен жиналған токсиндер мен токсиндерді жоюдың артуының салдары. 25 жасқа дейінгі эпидермистің толық жаңару уақыты орташа есеппен 21-28 күнді құрайды, 40 жасқа қарай біртіндеп 35-45 күнге дейін, 50 жастан кейін 56-72 күнге жетеді. Тері өмір сүру жағдайының өзгеруінен ыңғайсыздықты сезінуге қабілетті, ол бізде болып жатқан барлық нәрсені көрсетеді, өйткені ол организмде жиналған токсиндер мен токсиндерді жоюға арналған.

Денсаулығының нашарлауы, ұйқының болмауы, алкогольді ішу және темекі шегу терінің күйіне әсер етеді, оның қартаюы тері тесіктерінің бітелуіне, паук тамырлары мен әжімдердің пайда болуына әкеледі. Бет терісінің жағдайы нашарлағанын байқаған кезде, сіз дереу дабыл қағып, өмір салтыңызға қарап, себебін анықтауыңыз керек.

Әдемі және серпімді тері кез-келген жастағы әйелдер үшін басты әшекейлердің бірі болып табылады – соның арқасында сіз жасыңыздан жас әрі тартымды көрінесіз. Бет терісінің күйі әрқашан біздің бақылауымызда болуы керек, өйткені күтім мен алдын-алу шаралары болмаса, ол тез сергектік пен жылтырды жоғалтады.

Егер теріңіз гүлдеп, әжімдер айқын көрінбесе, ол құрғақ және жансыз, сондықтан сіз қатты шаршадыңыз немесе денеңіз жасырын аурудың қандай-да бір түрін білдіреді. Себепті анықтағаннан кейін дереу салдарды жоюға және өмір салтын өзгертуге кірісіңіз. Бет терісінің күйі тұрақты күтімге жақсы жауап береді, мұнда жұмсақ өнімдермен тазарту, ылғалдандыру және нәрлендіру басты рөл атқарады.

Түнде макияж қалдырмаңыз – тушь пен көлеңкелер тері тесігін бітеп тастайды, теріні көздің айналасына кептіреді және көзге тітіркену тудырады. Шаң жиналатын негіз мен ұнтақ тері тесігін бітеп, терінің, пустулалардың және безеудің қабынуын тудырады. Түнде ылғалдандырғышты немесе түнгі кремді қолданып, теріңізді сүтпен тазартуға мәжбүр етіңіз. Терінің күйіне және скрабқа жақсы әсер етеді, теріні табиғи қорғаныс қабатынан айырмас үшін оны аптасына екі рет жасау керек, бірақ жиі емес.

Егер сіз аздап сұйықтық ішсеңіз, жақсы көріну мүмкін емес екенін ескеру керек – сұйықтықтың күнделікті нормасының көп бөлігін шырындар мен кофені теріс пайдаланбай таза сумен ішкен дұрыс екенін білу керек. Жасыл шай, шөп шайлары, минералды су терінің күйіне жағымды әсер етеді. Көмірсулар мен майлар басым болатын иррационды диета сыртқы келбетке жаман әсер етеді, ал жарма дәнді дақылдар, бұршақ дақылдары, майлы балық, сүт, көкөністер, кептірілмеген жемістер мен майсыз ет келбетті жақсартады, өйткені олардың құрамында сұлулық пен денсаулыққа қажетті барлық дәрумендер бар. микроэлементтер.

Терінің сұлулығы үшін өсімдік майы да қажет – күнбағыс, соя немесе зәйтүн. Бөлек тамақтану метаболикалық бұзылыстарды түзетуге көмектеседі, олардың көріністері теріге жиі бөртпелер болып табылады, ережелерде ас қорыту үшін қолайсыз өнімдер пайда болады, ішекте ашыту мен тоқырау пайда болады.

Ботологтар бидай, сәбіз, жаңғақ, сұлы, жасыл бұршақ, қызылша, қауын мен қарбыздың себілген дәндерін қолдану келбетті жақсартуға көмектеседі дейді. Бет терісінің күйін жақсарту туралы айтатын болсақ, физикалық белсенділікке тоқталу керек: үйде жұмыс істеу, тұрмыстық техникамен толып кету, ауа құрғақ, теріні теріс әсер етеді, ол ылғал мен оттектен айырылады. Бұл олқылықтың орнын толтыру үшін сіз таза ауада, жүгіруде немесе газдың жоғары деңгейімен ластанған негізгі көшелерден алыс жүруіңіз керек.

 

Изменен статус публикации
Добавить комментарий