0 комментариев

Білім беру және білім берудегі гуманизм туралы ақпаратты kyn.kz сайтынан оқи аласыз.

Білім берудегі гуманистік көзқарасқа ықпал ететін нормалар мен принциптер, «Оқытушы / оқушы» арасындағы қатынастар жүйесі құрмет пен әділеттілікке негізделгенін қамтамасыз етуге бағытталған.

Мәселен, К.Роджерстің педагогикасында мұғалім өз проблемаларын шешу үшін оқушының өз өкілеттігін ойлап, оны шешпеуі керек. Сіз дайын шешім таба алмайсыз. Мақсаты – жеке жұмысын өзгерту және өсіруді ынталандыру, және олар шексіз. Ең бастысы, фактілер мен теориялардың жиынтығы емес, бірақ оқушының өзіндік білім алу нәтижесінде өзгеруі. Білім беру міндеті – өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін дамыту, жеке тұлғаны іздеу. К. Роджерс келесі тапсырманы анықтады:

  • Оқу барысында оқушылар өздері үшін маңызды болып табылатын проблемаларды шешеді;
  • Мұғалім студенттерге қатысты үйлесімді сезінеді;
  • Шәкірттерді сөзсіз қабылдайды;
  • Мұғалім студенттерге эмпатияны көрсетеді (студенттің ішкі әлеміне ену, қоршаған ортаға өз көзімен қарау);
  • Оқытушы – көмекші, стимулятор (студентке қолайлы жағдай жасайды);
  • Ол оқушыларды моральды таңдауды талдауға материалмен қамтамасыз етуге шақырады.

Бала тәрбиелеп отырған адам ең жақсы құндылық, лайықты өмір сүруге және бақытқа ие болуға құқылы. Сондықтан, баланың құқықтары мен бостандықтарын растайтын, оның шығармашылық дамуы мен өзін-өзі дамытуына ықпал ететін білімге деген гуманистік көзқарас педагогиканың басымдығы болып табылады.

Бұл тәсіл талдауды қажет етеді. Сонымен қатар, тұжырымдамаларды толық түсіну керек (диаметрально қарама-қарсы): өмір мен өлім, өтірік пен адалдық, агрессия мен ізгілік, жеккөрушілік және махаббат …

Изменен статус публикации
Добавить комментарий