Басты жаңалықтар

Әлемдегі ең қымбат киім брендтері

Стильді киім кию, бұл қымбат киім кию дегенді білдіреді. Киімнің бағасы - оның сапасының басты критерийі.

Үздік брендтер сән трендтерін мұқият бақылап отырып,көбінесе олардан озып кетеді. Әлемдік жұлдыздардан қарапайым адамдарға дейін барлығы талғампаз және ерекше көрінгісі келеді. Қай маркадағы киімдер қымбат?

1. Gucci (Гуччи)

 width=

Әлемдегі ең қымбат бренд - Gucci. Бұл компанияның өнімдері бәріне белгілі. Фирма 1921 жылы атақты сәнгер Гуччио Гуччи негізін қалаған. Ол брендке өз атын берді. Кейінірек ауқымы едәуір кеңейді. Компания сыртқы киімдерден басқа, аксессуарлар, парфюмерия және тіпті интерьер заттарын шығара бастады. Компанияның құны 12 миллиард доллардан асады. Компания үнемі өсіп келеді. Жыл сайын жаңа бутиктер ашылады.

2. Chanel (Шанель)

 width=

Әйгілі француз бренді бірнеше жылдар бойы жетекші орынға ие болды, бірақ әлі күнге дейін итальяндық бәсекелесінен артта қалып келеді. Компания сәнді тауарлар өндірісіне баса назар аударады. Киімге қосымша, компания аксессуарлар, көзілдірік, зергерлік бұйымдар және тіпті сағаттар жасайды. Компанияны ХХ ғасырда атақты Габриэль «Коко» Шанель құрған. Көптеген брендтер Солтүстік Америкада орналасқан. Еуропада олар 2 есе аз. Үшінші орында Азия тұр. Бұл елдердегі халықтың әл-ауқаты жыл сайын артып келеді.

3. Prada (Прада)

 width=

Шайтан не киеді? Қызықты сұрақ. Фильм итальяндық Prada сән үйіне арналған. Компания 1913 жылы Миланда құрылды. Италия мегаполисі сән әлемінің жүрегі. Әлемге әйгілі адамдар мен бай адамдар шоу үшін келеді. Prada киім, аксессуарлар, парфюмерия және тіпті интерьер заттарын жасайды. Өткен жылы кірістер 900 миллион доллардан асты. Бұл компанияға алғашқы үштікке енуге мүмкіндік берді. Prada-ның амбициясы көбірек. Басшылық бірнеше шыңнан өтуге ниет білдірді.

4. Dolce & Gabbana (Дольче Габбана)

 width=

Ескішілдердің арасында жаңадан қосылған бренд. Әлі жас болса да бұл фирманың ТОП-5 киім өндірушілердің арасына кіруіне ештеңе кедергі келтірмейді. Бренд өте қымбат. Компания 1985 жылдан бастап парфюмерия, заттар, аксессуарлар өндірумен айналысады. Штаб-пәтері Миланда. Бутиктер бүкіл әлемде орналасқан. Компания әлі күнге дейін киімдегі негізгі бағыттарды дамытатын құрылтайшыларға тиесілі.

5. Giorgio Armani (Армани)

 width=

Тізімнен тағы бір «итальяндық». Компанияны 1975 жылы Серхио Галлеоти мен Джорджио Армани құрған. Қазір бренд бүкіл әлем бойынша 13 зауытқа иелік етеді. Негізгі өнімдері - киім, аксессуарлар және сағаттар. Loreal компаниясымен бірге косметика өнімдерін шығарды және әлі де шығарып келеді. 2005 жылы Giorgio Armani ең жылдам дамушы бренд деп танылды.

6. Marc Jacobs (Марк Джейкобс)

 width=

Американдық жас бренд, әлемдік сәннің Олимпына тез түседі. Компанияны 1984 жылы Марк Джейкобс пен Роберт Даффи құрды. Алдымен компания тек киім өндірді, бірақ кейінірек ассортимент кеңейе түсті. Бертін келе аяқ киім, аксессуарлар және сәндік косметика пайда болды.

7. Christian Dior (Диор)

 width=

Christian Dior өзінің брендін Франция үшін оңай емес уақытта құрды: 1946 ж. Кутюрье танымал болды, сондықтан оның әйгілі брендінің киімдері тез арада әлемде танымал болды. Қазір компанияда 56 мың адам жұмыс істейді. Бұл компания тым ерекше. Кәдімгі киім, косметика, көзілдірік және басқа керек-жарақтар жиынтығынан басқа, бренд ұялы телефондарды да шығарады. Гаджеттерінің дизайндарына тек қызығуға болады.

8. Guess (Гесс)

 width=

Тізімдегі тағы бір американдық бренд. Компанияны 1981 жылы үш дос құрған. Қазір компания киімнен басқа, сағаттар, зергерлік бұйымдар мен парфюмерия шығарады. 1980 жылдардың соңында компания әлемдегі джинсы өндірушілерінің арасында жетекші орынға ие болды. Қазір позиция өзгерді, бірақ Guess бұл сегментте әлі де көшбасшылардың бірі болып қала береді.

9. Versace (Версаче)

 width=

Бұл бренд сән-салтанаттың синонимі. Люкс сегменті фирманың басты бағыты болып қалады. Компания киім, аяқ киім және аксессуарлар шығарады. Компанияны 1978 жылы итальяндық дизайнер Джанни Версаче құрған. Қазір компания өзінің котигердің қайтыс болғаннан кейін бизнесті басқарған әпкесіне тиесілі. Компания алғашқы бутикін Италиядан тыс жерде 1991 жылы Глазго қаласында ашты. Қазір сауда үйінің Еуропада, АҚШ-та, Азияда және Таяу Шығыста 80 дүкені бар.

10. Valentino (Валентино)

 width=

Тізімнен сіздерге ұсынатын тағы бір итальяндық бренд. Компания 1959 жылы құрылған. Бренд премиум сегментінің киімдері мен аксессуарларын өндіруге бағытталған. Біраз уақыттан өткен соң компания өзінің парфюмерлік желісін іске қосты. Киімдер талғампаздықпен ерекшеленеді. Валентино үшін көп қолданылатын реңктер - моветон.