Әлемдегі ең қиын 10 жол қиылысы
Жол қиылыстары өте қиын. Біздің қалалардағы жолдар мен көлік тораптары туралы жиі шағымданады, бірақ сонымен бірге таңқаларлық жолдар бар, олармен жүріп өту мүмкін емес! Алайда сол жолдардан жергілікті тұрғындар амал жоқ өтуі керек. Сіз әлемдегі ең күрделі және шатастыратын трафиктің ондығымен танысуға дайынсыз ба?. Үлкен тораптар, біршама қиылыстар және тіпті көлік жүргізушілері жол ақысын төлейтін өткізу пункті де осында. "Волшебная карусель" (Суиндон, Англия) Бұл айналма жол 1972 жылы салынған және әлемдегі ең шатастырғыштардың бірі болды. Үлкен айналманың әрқайсысында арнайы бес кішкентай белгілерден тұрады. Айналма жолда - 16 аялдама және бағдаршам жоқ. Мини-сақиналар тек таңбалармен белгіленеді, бұл осы қарсылықты жеңуге қиындықтар туғызады. Жүргізушілер осы атақты айналма бойымен сағат тілі бойынша жүреді. Жергілікті тұрғындар осы «карусельмен» жүруге дағдыланған, бірақ келушілер әрдайым бұл жолдан қалай өтуге болатындығын әрдайым түсіне бермейді. Развязка имени судьи Гарри Преджерсона (Лос-Анджелес, США) Егер сіз бейтаныс ірі қалаларға бағдарлау арқылы барған болсаңыз, сіз үлкен көлік торабының оң бұрылысын байқаусызда жіберіп алған кездегі жағдайды жақсы білесіз. Лос-Анджелестегі Гарри Прегерсон торабында айналым жасау жарты күнге созылады. Төрт қатарлы құрылыс жолы 1993 жылы I-105 және I-110 негізгі магистральдардың қиылысында салынды. Сондай-ақ, метро желісі (екінші деңгейде) айналма жол арқылы өтеді. Бұл қиылыс әлемдегі ең қиын болып саналады. Идеяға сәйкес, жүргізушілер бұл айналымнан тоқтаусыз өтуі керек және қайда бара жатқанына қарамай, біреуге жол беруі керек. Бұл айналу «Жылдамдық» фильмінің бір көрінісінде түсірілген. Кину Ривз мен Сандра Буллок дәл осы жерде бомбасы бар автобусқа секірді. Кольцевая развязка вокруг Триумфальной арки (Париж, Франция) Париждің қақ ортасында әлемдегі ең көп айналатын жолдардың бірі орналасқан. Бұл Арк де Триумф айналасындағы айналма жол. Мұнда апаттар жиі кездеседі. Кейбір француздық сақтандыру компаниялары осы айналма жолда жазатайым оқиға болған жағдайда, өтем беруден бас тартады (келісімшартта тиісті тармақ көрсетілген). Мұнда Париждің басты көшесі - Елисей аумағын қосқанда 12 көше бірден (бір бағытты қосқанда) қиылысады. Белгілердің болмауы жағдайды қиындатады (шамамен 8-9 жолақ бар). Айналма негізгі жол емес, жүргізушілер кімнің қандай ретпен жүретінін нақты шешеді. Площадь Мескель (Аддис-Абеба, Эфиопия) Бүкіл әлемде автокөлік жүргізушілері бұл реттелмеген қиылысқа автомобильді де, велосипедшіні де, мотоциклшіні де, жаяу жүргіншіні де қозғамай-ақ қалай жетуге болатынына таңғалады. Шын мәнінде, көптеген Азия елдерінде ұқсас жүргізу тәсілі - бұл сигнал, қолдың бұлғау және жүріп кету. Сондықтан Ауғанстанда, Вьетнамда және тіпті Түркияда жүріңіз. Бірақ Эфиопия жолдарының қиылысы көзге бірден түседі. Бір бағытта сегіз жолақ! Взлетная полоса, пересекающая проезжую часть (аэропорт Гибралтара) Қарапайым жүргізуші кем дегенде бір рет қону ұшағына байланысты кептелісте тұруы екіталай! Ұшу алаңы жолы мен әдеттегі «азаматтық» жол қиылысатын әуежайлар сирек кездеседі. Олардың бірі Гибралтарда орналасқан. Ұшақтар қонған немесе ұшқан кезде бұл жерде бағдаршамдар мен кедергілердің көмегімен көліктер мен жаяу жүргіншілердің қозғалысы тоқтайды. Рас, бұл үлкен мәселе емес: әуежай аптасына небәрі жиырмаға жуық рейсті орындайды. Бұл таңқаларлық шешімнің себебі - Гибралтардың өзі кішкентай түбектің аумағы 6,5 шаршы метрді алып жатыр. Регулируемый перекресток в центре города (Хошимин, Вьетнам) Вьетнамның Хошимин қаласында реттелетін қиылысы бар. Тікелей жасылға шығу үшін де мұнда тырысу керек, өйткені солға бұрылу көлік ағынының аяқталуын күтпейді (ол іс жүзінде шексіз). Ең оңай тәсілі - оңға бұрылу, бірақ бұл кез-келген скутер дөңгелектеріңіздің астына тура түспейтініне кепілдік бермейді. Осындай жол жағдайын көргенде, вьетнамдықтардың неге мопедті жақсы көретінін түсінесің. Развязка Кеннеди (Луисвилл, США) Американың Луисвилл қаласындағы I-64, I-65 және I-71 автожолдарын қосу үшін 1964 жылы Джон Кеннедидің құрметіне күрделі айналма жол салынды (оның жанында оның мемориалды көпірі орналасқан). Жергілікті тұрғындар бұл көлік торабын «спагетти қиылысы» деп атайды. Егер сіз ден қоюға құстың көзімен қарасаңыз, бұл атаудың қайдан шыққандығы белгілі болады. 1958 жылы дизайн басталып, 1962 жылдың көктемінде спагетти қиылысындағы алғашқы кірпіш қаланды. Кейін бұл айыптау үлкен қателік екені белгілі болды. Ол қаланың дәл орталығында орналасқан, бұл оның экологиясына айтарлықтай зиян келтіреді. Сонымен қатар, қондырғы тәулігіне 100 мың вагон ағынына есептелген, бүгінде мұнда 300 мыңға дейін автомобиль өтеді. Конгресстер мен келушілердің күрделі жүйесінің арқасында бұл жерде апаттар жиі орын алады. АҚШ билігі осы күрделі нысанды қалпына келтіруге 1,1 миллиард доллар бөлді. Жұмыс 2017 жылы басталды. Развязка Южной бухты (Бостон, США) Бұл жол өтпесі Grand Boston туннелінің бөлігі болып табылады, ол 8 жолақты тасжол болып табылады (АҚШ құрылысы тарихындағы ең қымбат жоба). Жол қиылысының дизайны 1990-шы жылдардың басында басталған, бірақ құрылысты 2003 жылы ғана аяқтаған. Құрылыс жұмыстары жүйелі түрде жүргізілгендіктен, қозғалысқа айтарлықтай зиян келтірілмеді. Жол айрығы төрт негізгі бағытты және бір теміржол желісін байланыстырады. Мұнда күн сайын 200 мыңға жуық автомобиль өтеді. Егер сіз бұрылуды өткізіп жіберсеңіз, сіз шатасасыз. Развязка Синь Чжуан (Шанхай, Китай) Автокөлік санының үнемі артуына байланысты Қытайдағы жол айрықтары қатты қысымға ұшырайды. Шанхай маңындағы A4, A8 және A20 негізгі үш үлкен жолды қосу үшін миллиардтаған доллар және бес жылға жуық уақыт жұмсалды. Бұл 4 деңгейлі жол өтпесі күніне жарты миллион көлікке дейін трафик болған кезде үлкен кедергілерсіз жасауға мүмкіндік береді. Күн сайын таңертең мыңдаған адамдар Шанхайда жұмыс істей отырып, осы айналымнан өтеді. Түнде вагондардың ағыны азаяды, бірақ үнемі қозғалыс болады. Бұл жолды жөндеу процесін қиындатады. Сужение дороги с 50 полос до трех (Пекин, Китай) Тексеру пунктінен кейін (тариф бар) көлік қозғалысына арналған жолақтар саны 50-ден төртке дейін қысқарады! Олардың біреуі жиі жөнделіп жататындықтан автокөлік жүргізушілері үш жолаққа «сыйып» жүруге мәжбүр. Мұнда үнемі бір кептелістегі автокөліктердің саны туралы жаңа жазбалар жасалады.