Ақтаудағы ұшақ апаты: ұшқыштардың апатқа дейінгі келіссөздерінің егжей-тегжейлері белгілі болды
Қатты кедергілер мен басқарудың жоғалғаны туралы ұшқыштар диспетчерлерге хабарлаған екен
Ұшақта GPS ақауы, басқару жүйесінің істен шығуы және гидравликалық сияқты күрделі техникалық ақаулар болған, деп хабарлайды KYN.KZ ақпарат агенттігі сайтына сілтеме жасап.
Ақтау маңында апатқа ұшыраған ұшақ туралы тың дерек шықты. Ұшақтың GPS істен шығуы, басқару жүйесінің істен шығуы және гидравликаға қатысты күрделі техникалық ақауларға тап болғаны анықталды.
Бұған дейін ұшқыштардың апатқа себеп болуы мүмкін қатты соққы туралы айтқаны туралы хабарланды. Келіссөздер стенограммасы Embraer 190 ұшағының экипажы істен шыққан жүйемен күресуге тырысқанын растайды.
Қатты кедергілер мен басқарудың жоғалғаны туралы ұшқыштар диспетчерлерге хабарлаған екен. Біз транскрипт жариялаймыз ("э" - экипаж," д " — диспетчер):
08:11:50
— Е: AXY8243, біз Бакуге бағыт алдық.
08:11:58
— D: AXY8243, бағыт бойынша 900 метр көтеріліңіз.
— Е: AXY8243 бағыт бойынша 900 метр көтерілдік
08:12:12
-D: AXY8243, растаңыз, резервтік Баку әуежайына бара жатырсыз ба?
— Е: растаймын, резервтік Баку әуежайына барамыз, AXY8243.
08:12:29
— D: AXY8243, бастапқыда FL80 деп теріп, Пинт нүктесіне бара алатыныңызды хабарлаңыз.
— Е: FL80 тереміз, енді хабарлаймыз, AXY8243.
08:12:48
— Е: AXY8243, екі GPS те жоғалды, векторинг қажет.
- Д: AXY8243, түсіндім, 360 курсына оңға.
— Е: оң жақ курс 360, AXY8243, рахмет.
08:14:15
— D: AXY8243, FL150 алыңыз.
— Е: FL150 алудамыз (түсініксіз), AXY8243.
— D: AXY8243, алуды жылдамдатыңыз.
— Е: алуды жеделдетудеміз, AXY8243.
Екі минуттан кейін экипаж басқару жүйесінің істен шыққанын хабарлап, Минералды сулар аумағының ауа-райын сұраған. Транскрипттің толық нұсқасын веб-сайттан оқыңыз.