1xadv

Күзде имунитетті көтеретін тағамдар белгілі болды

Адам ағзасына пайдалы, күз мезгілінде имунитетті көтеретін тағамдар тізімі ұсынылды.

Ашық дереккөзі

Күзде имунитетті көтеретін тағамдар анықталды деп хабарлайды, KYN.KZ тілшісі

1.Тәтті картоп пюресі сорпасы дәрумендерге өте бай. Картоптан сорпа дайындау оңай: түйнектерді тазалап және қайнатып, содан кейін блендерде бір стақан сорпа мен дәмдеуіштермен ұсақтап - имбирь, даршын, мускат жаңғағы қосыңыз.Кішкене тұз бен бұрыш қосып, қоспаны қайтадан бір стақан сүт құйып, қайнатып және тағы 5-10 минут пісіріңіз.

2.Қызылша компоты темір және витаминдерге толы. Бұл біртүрлі естілуі мүмкін. Компот негізінен темір құрамы бойынша рекордшы. Сонымен қатар оның құрамында көптеген дәрумендер, бетаин, калий, кальций, темір, йод және бета-каротин бар. Сізге қажет: бірнеше сәбіз мен қызылшаны мұқият жуыңыз, кесіңіз, суға толтырыңыз және 40-50 минут пісіріңіз. Көкөністерді сүзіп қойыңыз, оларды борщқа немесе гарнирге қосуға болады. Сорпаға бір уыс мейіз мен кептірілген өрік қосыңыз, тағы бес минут пісіріңіз. Содан кейін бір ас қасық бал салып, тұндыру үшін тоңазытқышқа салыңыз. Иммунитетке арналған витамин мен минералды күшейткіш дайын болады. 

3.Жаңғақ қосылған жылы көкөніс салаты. Жақсы ас қорытусыз күшті иммунитет мүмкін емес, сондықтан оны бұл салат ағза үшін жақсы болар еді.

4. Інжір қосылған коктейль. Темір, ақуыз, витаминдер мен калийге толы. Бұл саулық үшін ғана емес, сонымен қатар дәмді болады. Егер сіздің тамағыңыз ауырса, мұндай коктейль пайдалы болады. Бұл ұйқының сапасын жақсартады. Рецепт келесідей: кептірілген інжірді ұсақтап тураңыз, бір стақан сүтке құйыңыз және орташа отта 10-15 минут қыздырыңыз. Егер ол тәтті болмаса, оған аздап бал қосып, даршын себіңіз.

5.Күзгі  жидектер қосылған шәй. Дәруменге өте бай.Витаминдер көп. Сізге үлкен шайнек пен кез келген күзгі жидектер қажет болады: итмұрын, теңіз шырғаны, мүкжидек, лингонберис. Бір уыс жидекті шәйнекке салыңыз, үгітілген имбирь мен бал қосыңыз. Қаласаңыз, жалбыз, таңқурай жапырақтарын қосуға болады - одан да көп дәрумендер, сондай -ақ хош иіс болады. Лимонның бір бөлігін кесеге қосуға да болады.

 

 

 

 

Loading...